Jesenska (jesenja?) pauza u Formuli 1 je preduga, no puaza koju sam ja uzeo prestaje! 🏎️
Napokon sam uzeo vremena i sjeo napisati prvi full blog post, točnije Drugi Stint (veoma fancy naziv ovog bloga).
Ajmo se mi osvrnuti na sve što se događalo u proteklim tjednima dok je ova pauza trajala (+ možda nešto i ubacim što sam i prije rekao).
O čemu ćemo pričati? (slobodno preskoči na broj koji te zanima)
- Trenutni leadership standing (drivers & constructors)
- Potpisivanje novih vozača i promjene u timovima
- Raspored sljedećih utrka (pa i podcasta)
- Predviđanja za sljedeći triple-header
1. Trenutni leadership standing (drivers & constructors)
Trenutni Constructor’s Standing
Najzanimljivije je….ufffff, McLaren vodi u Constructorsu!! Predivno za čuti i reći kao jedan McLaren fan, no i predivno je za čuti da neki drugi tim vodi, a da to nije Red Bull Racing. Sve se dogodilo lijepog azerbajdžanskog popodneva kad su se Checo i Carlos sudarili i skinuli pun kufer bodova iz poola i bumpali McLaren u constructorsu. Već sam se na to osvrnuo u podcastu vezanom za Baku, no valja napomenuti opet. Također, to nije jedina borba u vrhu (McLaren i RBR), no tu je i Ferrari koji grize i čeka svoju šansu ako ovi oboje gadno zeznu. Mercedes je na blipove dobar, no ne drži se u vrhu koliko bi možda mogli očekivati.
No, borba nije samou vrhu nego i u tzv. Formuli B (middle of the standings). Williams je on fire jer ovaj Colapinto kuha dobar argentiski gulaš. Ne znam jel imaju gulaš, no kuha ga Franco! Digli su se nakon Bakua u standigsu i mogli bi dobro konkurirati za bolje pozicije ako nastave tim tempom, iako dosta je velika razlika Haasa i njih (trenutno 15 bodova) s obzirom da je Haas isto iznenađujuće dobar. Tko bi rekao da će oni biti u 7. nakon 18 utrka?? Da, nitko. Visa Cash App kreditna kartica isto pegla i doslovno su 6., no pitanje je hoće li to zadržati. Više o tome u 2. dijelu.
Za drivers championship u vrhu su naravno, Max i Lando, no nije daleko ni Leclerc, ni Piastri, no s puno manjom šansom osvajanja. Rekao bi da će biti krvavo sve do Abu Dhabija između Maxa i Landa, s tim da bi Leclerc mogao grebati iz sjene i uhvatiti ostatke borbe ove dvojice. Svakako uzbudljivo!
2. Potpisivanje novih vozača i promjene u timovima
A čega sve nije bilo… odmah ide najzanimljiviji switch – otišao je Ricciardo, došao je Lawson. Način na koji se to sve događalo je fantastično tragičan? Pričalo se dugo o peformansi Ricciarda i svi smo svjesni da je to bilo dosta loše, izgubio je svoj šmek još otkad je iz RBR otišao u tadašnji Renault – i nikako da se vrati na staru slavu. Očito mu je vrijeme otkucalo, no nije trebalo tako random se to dogoditi u Singapuru. Svi su se opraštali i znali tu informaciju da on odlazi, a tim mu je rekao samo “Thank you, Daniel.” na Instagramu. Sve je to nekako čudno završilo, no ajde – dobio je fastest lap u Singapuru i nekako dostojan pozdrav iz F1 svijeta, no nije trebalo ovako završiti. I sad, kako da Lawson bude dobra zamjena u preostalim utrkama kad je u takve patike morao sada doći – svi se pitaju jel vrijedno da je Liam zamjena? Ja bi rekao – da. Liam Lawson je pokazao svoje znanje prošle godine kad je baš mijenjao ozlijeđenog Ricciarda od Nizozemske na par utrka. Čovjek je pokazao koji talent stoji iza njega i da mu treba samo prilika. Nadamo se da je ova prilika ta i da ćemo gledati odličan racing s njegove strane ponovno.
Haas i Toyota su partneri? Hell yeah! Nije ovo zapravo partnerstvo da će Toyota postati engine supplier ili nešto slično – Ferrari je i dalje u Haas šasiji, no Toyotin wind tunnel ili nešto slično što mogu dati Haasu će biti odlična stvar. Jesu onda stvarno Ocon i Bearman pogodili što su potpisali u 2025. za Haas?
Sauber je priča za sebe. Taj tim će postati Audi, no što je taj tim sada – komedija? Ni sami ne znaju. Potpisao je samo Nico Hulkenberg za njih i to je jasno zašto. On će biti njemački vozač za budući njemački F1 tim – Audi. No tko uzima sljedeće mjesto? Priča se o produljenju ugovora Bottasu kako bi imali iskustvo za napredak u 2026, o Colapintu koji kida sa svojim gulašom, a najnovije je da se priča i o Mick Schumacheru. Iskreno, to zadnje i zvuči najrealnije jer je opet on njemački vozač i mogli bi iskoristiti marketinški imati 2 njemačka vozača za njemački tim. Deutschland! E sad, ulazi li i netko treći u priču…ma tko će znati, dajmo vremena pa vidimo, no očito nas nije toliko briga tko će tamo završiti.
3. Raspored sljedećih utrka (pa i podcasta)
Idući vikend 18.-20. listopada nas čeka US GP u Austinu, Texasu. Yee haw! 🇺🇸
Sprint vikend, uzbudljiva staza, opet smo nazad u Americi. Hoće li opet biti kolekcija bodova od strane McLarena, hoće li Max opet doći do trona, hoće netko peti iznenaditi, kako će Lawson odvoziti cijeli vikend…pitanja milijun, no odgovor samo jedan za svako pitanje. Odgovor saznajemo u novoj epizodi podcasta koji se prebacuje na jednotjedni program, nakon utrke samo.
Evo i rasporeda za ovaj vikend, mijenjamo malo timing po našoj vremenskoj zoni, no ajde, taman gleadmo sve prije spavanja!

Nakon toga idemo u Mexico, od 25. do 27. listopada – slična vremena no format je onaj old-school. Nema pauze pa nastavljamo u Brazilu od 1. do 3. studenog.
E, onda ide opet pauza od 3 tjedna do Las Vegas GP-a koji je tek od 21. do 23. studenog gdje se zapravo jedna jedina utrka održava subotom po lokalnom vremenu. Izdržimo zajedno!
Što se tiče podcasta, prebacujem se na tjedni program jer mi je malo previše zasad 2 podcasta tjedno u formatu prije i nakon utrke. Planiram nakon utrka barem najkasnije dan nakon utrke objaviti podcast u kojem ćemo se osvrnuti na sve što se događalo proteklog race weekenda. To bi trebalo biti top i malo dužeg formata, kao što podcast treba i biti. 🎙️
4. Predviđanja za sljedeći triple-header
a. Austin GP 🇺🇸
- Lando win, Max drugi, a Piastri treći. Nema faila u McLarenu i dalje nastavljaju gristi, no Checo završava jedna 10. i osvaja samo bod. McLaren i dalje bježi u prvenstvu, ali Lando se pati nastaviti praviti razliku u bodovima.
- Barem 2 DNF-a, jedan Alpine i Sauber.
- Sprint kaos, pomiješani bodovi, no Leclerc osvaja da zakuha sve prije prave utrke. Lando osvaja bod, Max ništa.
b. Mexico GP 🇲🇽
- Checo podium, daje sve nade da ostane u Red Bullu, no najavljuje se nakon utrke da više nije vozač te da upada Tsunoda u RBR (znam – lud sam).
- Max nije ni u top 10, Lando osvaja utrku, a Leclerc i Sainz su u top 5 i dalje gledaju u McLarene i RBR i prestizanje u Constructoru.
c. Brazil GP 🇧🇷
- Bit će kiše, sve će biti kaotično, sudari će biti, no sprint će biti zanimljiv i pun preticanja. McLaren je u top 5, no samo je Lando u top 3.
- Colapinto osvaja bodove i kao pravi argentinac, dominira Brazilom.
- Ostalo ne znam, predaleko za prognozirati.
Malo sam možda prekritičan ili fanboy, no to samo ovako iz glave bacam predviđanja, teško je ove sezone išta prognozirati…
Hvala što ste do kraja pročitali ovaj blog, valjda sam bio detaljan te da nisam imao pogreška u pisanju.
Uskoro se čujemo u novom podcastu (blog će biti jednog dana opet).
Vidimo se u sljedećem Pit Stopu! 🚀

